Doprava a platba
1. ZPŮSOB PLATBY
Zákazník má možnost vybrat si z následujících způsobů platby:
ONLINE platba kreditní nebo debetní kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány COMGATE https://www.comgate.cz.
- Platba je ihned na našem účtu a my můžeme objednávku neprodleně zpracovat. Zákazník neplatí žádné další poplatky.
- https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
Online platba převodem na účet , řešení od společnosti COMGATE https://www.comgate.cz.
- Platbu obdržíme do druhého dne a následně vám zašleme zboží. Tento způsob platby je pro zákazníka zdarma.
- https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platba bankovním převodem na účet /platba bude provedena před dodáním zboží/.
- Zákazník na účet : 2401675120 / 2010
Převodem nebo zálohou celou částku hodnoty objednávky. Při tomto způsobu platby se může dodání zboží prodloužit v závislosti na době, po kterou budou peníze připsány na náš účet
Tento způsob platby je ZDARMA
Platba na dobírku /platba kurýrovi společnosti GLS s.r.o. nebo DPD/.
- Zákazník platí kurýrovi GLS / DPD v hotovosti za doručené zboží .
Při tomto způsobu platby připočítáváme k celkové částce objednávky 40 Kč včetně DPH.
platba kreditní kartou na dobírku na adresu DORUČENÍ /platba kurýrovi GLS s.r.o. nebo DPD/.
Zákazník platí kurýrovi GLS/DPD platební kartou za doručené zboží K celkové částce objednávky připočítáváme u tohoto způsobu platby 40 Kč s DPH.
Výše uvedené možnosti platby platí pro úhradu objednávek doručovaných v ČR.
Platba objednávek ze zahraničí je možná pouze předem bankovním převodem, po dohodě prodávajícího se zákazníkem /o ceně a způsobu dodání/.
2. DODACÍ PODMÍNKY
2.1 Odeslání (expedice) zboží
Zboží je obvykle expedováno do 1-5 dnů od přijetí objednávky v závislosti na způsobu platby. V případě platby bankovním převodem na účet prodávajícího je zboží expedováno až po připsání celé částky hodnoty objednávky na účet. Pokud zboží není skladem, informujeme zákazníka o této situaci a postupujeme dle dohody s ním.
2.2 Balení
Bez ohledu na hodnotu objednávky nebo počet objednaných produktů neúčtujeme žádné balné ani manipulační poplatky.
2.3 Způsob doručení: V případě, že se jedná o zboží, které není určeno k dodání, je možné jej doručit na adresu uvedenou v čl:
Kurýrní společností GLS/DPD
- Zboží bude zákazníkovi doručeno na adresu uvedenou v objednávce kurýrní společností GLS - jako pojištěný balík. Doba dodání je následující pracovní den po dni odeslání, pokud bylo zboží objednáno do 11:00 hod. Pokud zvolíte tento způsob doručení, uveďte prosím do poznámky co nejpřesněji místo doručení a také platný mobilní kontakt.
V případě DORUČENÍ KURÝREM GLS/DPD připočítáváme k celkové částce objednávky následující přepravní poplatky:
U objednávek do 1 500 Kč se připočítává: 150 kč u objednávek do 1 500 Kč.
ZDARMA u objednávek nad 1 500 Kč.
Převzetí zboží od dopravce - od kurýrní společnosti GLS/DPD
Zákazník je povinen zásilku zkontrolovat a převzít pouze v případě, že není nijak poškozena. Pokud je zásilka poškozena, nepodepisujte přepravci dodací list, dokud si zboží pod obalem v jeho přítomnosti neprohlédnete!
V případě poškození výrobku uplatněte reklamaci u doručovatele a neprodleně informujte provozovatele. Následně je povinen poskytnout maximální součinnost při řešení reklamace. Nové zboží Vám bude zasláno zpravidla do 7 dnů , pokud je skladem.
Pokud zásilka nebyla při převzetí poškozena, a přesto je zboží po rozbalení poškozeno (vnitřní deformace, praskliny způsobené nadměrným nárazem), nahlaste tuto skutečnost neprodleně (nejpozději následující pracovní den) příslušnému dopravci! Na pozdější reklamaci nebude brán zřetel. Další postup se řídí reklamačními podmínkami příslušného dopravce: V závislosti na tom, který dopravce přepravu zajišťoval, se reklamace vztahuje na kurýrní společnost GLS nebo DPD.
V případě jakýchkoli dotazů ohledně platby nebo možností přepravy nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 728 606 803 nebo na e-mailu: obchod@mokarabiacaffe.cz.